2. toukokuuta 2016

1-2. luokkalaiset kävivät elokuvissa

Eka- ja tokaluokkalaiset kävivät katsomassa viime viikon maanantaina 25.4 LasseMaijan etsivätoimisto ja von Bromsin salaisuus nimistä elokuvaa. Matkasimme bussilla ja metrolla Itäkeskukseen. Kävelimme metrolta Stoaan, jossa elokuva esitettiin.


Ohessa oppilaiden arvosteluja elokuvasta.


"Pidin Lasse ja Maija  etsivätoimisto elokuvasta. Elokuva oli jännittävä ja hauska. Koko ajan sai jännittää sitä, että kuka on konna. Arvelin Ronald Bromsia kunnes selvisi että hän on roktähti. Onneksi ei tarvitse jännittää enää kuka on konna." neljä tähteä


"Alku oli elokuvassa kiva, koska Lasse ja Maija löysi sen lippaan. Loppu oli elokuvassa kiva, koska kirkossa satoi kolikoita. En pitänyt siitä, kun elokuva oli ruotsiksi."


"Minä kyllä pidin elokuvasta ja annan sille täydet viisi tähteä."


"Elokuva oli hyvä ja siinä oli sopivasti jännitystä. Lasse voitti pelkonsa ja kaikki kääntyi parhain päin." neljä tähteä


"Elokuva oli hyvä. Itse en perusta LasseMaijan kirjoista mutta elokuva oli todellakin ihana. Antaisin sille neljä tähteä. Tykkäsin eniten että siinä oli niin hyvä juoni."


"Lasse oli hyvä koska Lasse pelasti Maijan kun Maija meinaisi pudota kirkon katolta." viisi tähteä


"Elokuva oli minun mielestä hauska. Elokuvassa hauskinta oli minun mielestä kun Maija meinasi tippua kirkon katolta. Minusta onnellisin kohta oli kun Julian veli tuli takaisin Julian bändiin. Elokuva oli minun mielestä 5/5 eli tosi hyvä. Minun lempihahmo elokuvassa oli Maija." viisi tähteä


Lasse-Maijan Etsivätoimisto - Von Bromsin Salaisuus